Partytelte salg - køb partytelte til din fest her

Jeg har tidligere skrevet et indlæg om, hvilke hjemmesider der tilbyder salg af brugte partytelte. I dette indlæg, vil jeg komme ind på, hvor det er muligt at købe partytelte.

Jeg har denne gang kigget på ét enkelt sted, hvor man kan købe billige partytelte. Det sted jeg har kigget på er webshoppen amazon, da jeg virkelig godt kan lide den webshop, og jeg føler den fortjener et indlæg for sig selv.

Fordele ved at handle på amazon

Der er en række fordele ved at handle på amazon kontra andre webshops. Her vil jeg lige opremse nogen af dem:
  • Når du køber partytelte (og andre varer) skal du ikke betale for fragt. Der er nemlig fri levering, når man køber for over 25£ (ca. 220 kroner).
  • Der er altid billige priser på amazon. Det skyldes at når amazon køber varer, køber de dem i kæmpe store mængder, fordi det er så stor en webshop.
  • Amazon har altid virkelig store udvalg, også indenfor partytelte.
  • Desuden leverer amazon hurtigt og har mange afdelinger rundt omkring i verdenen. De leverer på 3-10 dage, men du har dog også mulighed for at få dit partytelt med ekspress levering (Det koster dog penge). Amazon har afdelinger i USA, Storbritannien, Tyskland og mange andre lande.

Det var de fordele jeg kunne finde ved at handle på amazon, muligvis kender du nogen flere, dem må du meget gerne skrive i en kommentar.

Partytelte salg på amazon

Som jeg allerede har skrevet, har jeg taget et kig på de partytelte man kan købe på amazon. Her får du et link til dem, også kan du selv gå ind på linkene og vurdere om det pågældene partytelt opfylder dit behov.
Model 1
Model 2
Model 3
Model 4
Model 5
Model 6

Jeg håber du kan lide en af de modeller jeg har fundet derinde. De er fundet på den amazon afdeling der er i Storbritannien.

Hvis du har nogen information vedrørende partytelte, som du gerne vil dele med os andre, må du meget gerne skrive en kommentar i en af indlæggene.

0 comments:

Post a Comment