Brugte partytelte - salg af brugte partytelte her

Partytelte er ikke helt billige. De koster ofte mange tusinde kroner, men det kommer an på, hvilken type partytelt du skal have; Skal det være et kæmpe stort, eller skal det blot være et lille et?

Personligt vil jeg helst spare en masse penge på ting såsom partytelte. Det er også derfor jeg ikke har noget imod at købe dem brugt.
Faktisk er det noget, jeg ofte gør ved sådanne varer. Der er ofte ikke nogen forskel på brugte partytelte og helt nye, da sådanne telte så sjældent bliver brugt. Et partytelt bruges ikke mere end 5-10 gange om året, og derfor kan brugte modeller ikke være særlig brugte.
Sagt med andre; Når du køber et brugt partytelt sparer du en masse penge, til næsten samme kvalitets som ved helt nye modeller.

Salg af brugte partytelte

Ovenfor har jeg givet argumenterne for at købe brugte partytelte, også må du selv vurdere om det er noget for dig. Nu er det tid til, at se på hvor det rent faktisk er muligt at købe disse brugte telte.

Indenfor brugt handel, er der to hjemmesider som jeg rigtig tit anbefaler. Det er DBA (ejet af Ebay) og Ebay. Det er henholdsvis Danmarks og Verdens største forhandlere af brugte varer. Størrelsen på disse formidlere af brugte varer, gør at der er virkelig mange partytelte at vælge mellem begge steder, i alle mulige modeller, størrelse, kvaliteter m.m.

Det første sted, DBA også kendt som Den Blå Avis, vil jeg anbefale at du tager et nærmere kig på. Du får et link her, så kan du selv se nærmere på sagen:
DBA brugte partytelte
Som du kan se, er der over hundrede af partytelte derinde at vælge mellem. Derfor burde du kunne finde et derinde, som passer til dit behov, og hvor prisen ikke er alt for høj.

Ebay bør du også tage et nærmere kig på. Hvis du synes der var mange forskellige brugte partytelte på DBA, så bliver du imponeret af Ebays udvalg. Jeg kan regne mig frem til, at der er over 1100 brugte partytelte at vælge mellem derinde!
Bemærk at prisen derinde er angivet i pund. Det betyder at du skal gange prisen med omkring 8,5, for at finde den danske pris. Læs mere om partytelte og andre guide artikler ved at følge linket.

Andre stedet at handle brugt
Kender du et helt tredje sted, hvor man også kan købe partytelte? Skriv meget gerne en kommentar, med et link til det sted, så vil jeg tage et nærmere kig på stedet. Eller har du erfaring med leje af partytelte?

0 comments:

Post a Comment